...trötter

För  ovanlighetens skull e jag trött...JÄTTEtrött, dessutom e jag dubbelt trött eftersom att jag e så
sjukt trött på att vara trött hela tiden!
På eftermiddagsrasten märkte jag att jag faktiskt inte var ensam om att vara trött...jeflar i mig vad vi garva...
...åt bajs dessutom...bajshumor e det bästa när man e övertrött :-D
Ska ta å köpa chin san, det ska ju göra en pigg så får se om det fungerar, får verkligen hoppas det! Ska bara hitta var man köper det...har bara hittat kan jang än så länge :(

Skolan har ju dragit igång igen...å då menar jag verkligen DRAGIT IGÅNG...vi har flera tolkningar inplanerade de närmsta dagarna och redan några avklarade. Jag känner dock att jag inte riktigt kommit igång...kommer på mig själv att sitta å tänka på massa annat istället lyssna på vad läraren säga :-S värst är när vi har tsp-lektion...då kan man inte bara titta...
man måste verkligen TITTA och förstå, är man trött så e det faktiskt inte så lätt att göra det.
Missade tvättiden idag :( tänkte på det kl 6...sen glömde jag det!
Imorrn bär det av till polisen med pinky...vi kom ju på att vi måste förnya passet så då sa jag att vi gör det tillsammans så får vi det gjort...skulle vara illa om det inte blev av, då får vi inte följa med till tanzania!

Tataa...


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

eller så har ni andra ärenden hos konstapeln...det tror ja

2010-01-12 @ 22:05:51
Postat av: sandri

Du kommer säkert piggna till bara du lyckas få lite sömn. Det gick bra att "säga upp" innebandyn, men sorgligt att slita sig från lagkamraterna...

2010-01-14 @ 19:36:45
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0