...snart helg!

Äntligen fredag...ja verkligen! Så skönt att vara tillbaka i skolan för att då e det så HIMLA skönt med helger...när man e långledig så har man ju ingen koll! :) I helgen kommer mammi å pappi igen...inte hit men till åsbro...ja, dom sa att dom skulle åka förbi här för att se om vi har städat...hehe! vi får se hur det blir med det! Fast när jag kom hem idag hade faktiskt gosen vikit tvätt (!) det e nog första gången, det brukar vara jag som lessnar på att den inte viker sig själv först!
Idag har jag lekt med gotland hela kvällen! Det var alldeles för länge sen! Vi träffades redan på eftermiddagen, sen gick vi på hindersmässan med mina klassisar sen försvann dom på stadium, dit jag å malin inte ville gå...vi fortsatte på jakt efter marknadsgodis :P Vi gick senare hem till henne å drack hennes supergoda kaffe :) sen satt vi bara å tjöta :D om allt som vanligt men självklart mkt om skolan ;P

Nu...till vädret! Jag tycker om snö...men kan den förbannade kommunen ploga någon JEFLA GÅNG!? det e ju livsfarligt att hojja till skolan när det e så mkt snö!! Sen tycker jag faktiskt att det inte måste vara -10, det räcker med bara någon minusgrad...typ -2! för blir det varmare måste det bli flera grader varmare...annars blir det bara tung snö å eventuellt slask! Helst av allt vill jag ju ha vår...tänk när man kan gå ute med bara en tunn jacka å PUMPS...inte samma samma samma skor varenda dag (har ju bara ett par bra vinterskor!) å jag längtar till klackarna!



X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0