...på jakt

Jag blir så irriterad...väldigt ofta när jag ska köpa saker så har jag svårt att bestämma
mig om jag verkligen vill ha den eller står å väljer mellan två saker för jag vet inte vilken jag vill ha!
Så är inte fallet nu, jag vet exakt vad jag vill ha och hur jag vill ha den men då e det istället omöjligt att
hitta!! Jag har nämligen bestämt mig för att införskaffa mig en ny almenacka...för min är för liten!
Jag vill ha med spiralrygg och INTE hård pärm, sen vill jag att alla namnsdagar ska finnas med (och då menar jag inte i en lista längst bak i almenackan, jag menar jag vill ju inte sitta åslå upp varenda namn för att sen skriva in det i almenackan) och jag vill ha veckoöversikt med dagarna horisontellt, INTE vertikallt som de flesta lite större almenackor har. Idag var jag på bokia, hittade en okej...men den var inte speciellt fin men uppfyllde dom flesta kraven (utom namnsdagarna) å jag menar jag vill ju inte punga ut 100 spänn för en almenacka som jag är nästan nöjd med...!
Får försöka ta mig runt lite mer och kolla över utbudet, hoppas verkligen att jag lyckas hitta MIN almenacka!
Jag vill känna att den är jag nöjd med!

Nu ska jag ta å läsa lite häften innan jag sover...ville bara delge er mitt i-landsproblem för dagen!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0