...lite småpanik i natten!

...är inne på csns hemsida...inser att jag INGENSTANS kan hitta något om att
jag ska få studiemedel...!? bara att jag har fått...!
man brukar kunna få upp att man ska lämna in studieförsäkran men inte kan förrän ett visst datum..NADA!
och jag hittar mitt besked om att jag fick bevilgat lån osv i 17 veckor, år 2009 vecka 35-51...
det e allt. å alla dom gamla så står även vårterminen med...!
BAJSKORVE!!!
å inget kan man göra för det e mitt i natten!
får ställa klockan fy fan jag som e ledig å allt på åtta imorrn å ringa på en gång!
Hoppas det går att fixa och att jag får mina pengar i tid!
Tur att jag e ute i relativt god tid iaf...för en gångs skull!

gaaaahh!

god natt



X torsk X

Kommentarer
Postat av: mickis

menvi brukar väl inte skicka in ngn lapp efter jul...

2010-01-04 @ 11:55:12
Postat av: anna

till mickis...jo vi skickar in en lapp eller över internet...studieförsäkran...å johanna har inte du fått någon sådan lapp på posten?

2010-01-04 @ 12:45:46
Postat av: Torsken

nej eftersom att jag kör allt elektroniskt så får jag inte i pappersform...å jag ringde dit å jag hade tydligen glömt att fylla i rätt (man borde kunna det nu...!) så jag fick skicka in en ansökan om lån innan jag kan skicka in en studieförsäkran.

2010-01-04 @ 13:33:18
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: A

det är konstigt att man alltid kan fylla i blanketter fel...och ingen hör av sig heller. Men då är du snart i hamn iaf=)

2010-01-04 @ 16:43:17
Postat av: Torsken

ja, man kan följa sin ansökan på CSNs hemsida å det verkar som att det har kommit till en handläggare i alla fall. :) hoppas det går bra å fort.

2010-01-04 @ 22:29:26
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0