...it´s friday, I´m in love!

En helg har aldrig förr varit SÅ efterlängtad!!
Jag tycker det känns som att det var två veckor sen vi hade lov...men det e ju bara en vecka!
Tiden går inte så fort som jag vill att den ska göra..MEN... jag läste på Pinkys blogg, där hade hon radat upp vad som händer under vårterminen och jag tror att det kommer gå undan! (snodde listan) :

- 5 veckor skola, me fullt schema av tolkningar å häften som ska läsas
- 1 vecka sportlov
- 4 veckor skola, även här me massa tolkningar, häften, två dagars skolresa till Sthlm, öppet hus å avstämningar
- 1 vecka påsklov
- 3 dagar skola
- 13 dagars resa till Tanzania
- 1 vecka skola
- 4 veckors praktik
- 2 veckor skola som slutar me EXAMEN!!!
- Hundra veckor sovande

Jag å Pinky kom faktiskt iväg till polisen å fixa pass...så det e avklarat, gick fort å smärtfritt! Man får inte ens le på kortet?! lite sved det i plånkan...400 spänn...! Men nu e det gjort å jag e redo för tanzania :)
Idag har jag å älsklingen gått på bio...vi skulle se Luftslottet som sprängdes, men som vanligt var den full! det blev Avatar istället...den var bra! lite lång men värd att se :) Det var faktiskt riktigt skönt att gå på tidiga bion, man kom liksom inte hem så himla sent! Innan bion hann vi kolla på nya glajjor till honom...inte en dag för tidigt! Natten som var började i sängen, men slutade i soffan...igen. MEN jag sov i alla fall ganska djupt så när jag vakna kände jag att jag hade sovit :) ett steg i rätt riktning...vi får se hur det går i natt.


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

aha, de va därför du ville veta hur man länkade. =P va mysigt att gå på bio! Hoppas du får sova gott inatt, cs imorn å då e de paaaartey! =)

2010-01-16 @ 00:36:06
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: a

smart å använda andras tankeverksamhet=) stackars maria har säkert suttit hela kvällen med den där listan....

2010-01-16 @ 12:24:26
Postat av: Torsken

Hahaha...ja anna hon lär ju suttit å timmar..sen tänka "äntligen fick jag till det" fast mittemot då förstås...å lite horisontellt eller vertikalt! :D

2010-01-17 @ 13:34:32
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0