...en riktig skit dag!

Idag vaknade jag verkligen på fel sida av sängen! Ursch vilket dåligt humör jag varit på HELA dagen...
...bara när älsklingen kom hem från jobbet å sa hej...på en gång började jag gnälla på det ena efter det andra...
jag känner själv att jag e skitsur men vet inte varför!? Så har det fortsatt hela dagen...å natten.
Det är dagar som denna som jag e evigt tacksam för min gosepos, att han står ut med mig när jag själv knappt gör det! Han är bäst!
Läste faktiskt i ett horiskop för 2010 om hur mitt kärleksår kommer se ut, där stod det "när du hittar en person som står ut med ditt stormiga humör, vet du att du hittat rätt"  :)




X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0