...barnen i afrika kommer bli glada :)

Igår blev TYVÄRR våran samhällslektion inställd...attans! (läses med ironi) så vi fick två alternativ, nummer ett: att förbereda vår presentation till tanzania, nummer två: läsa någon eng artikel om typ rättssystemt...hmm...ja vi valde såklart nummer ett! Plus att vi tittade på en kort filmnutt från när min syster var i tanzania!
Vi prata även lite om eventuella saker vi ska ta med som presenter! pussel, frisbee och pennor osv. Jag blir på så gott humör när vi planerar inför resan...eller examen. :)
Senare på eftermiddagen var jag på biltema...där hade dom en stor reakorg...eller ja det var en pall tror jag...hursomhelst så hade dom frisbees, jag kolla priset, 5kr styck! Jag tänkte, billigare än så här blir det ju inte! Så jag ringde å rådfråga några i klassen och dom höll med, så jag slog till 6st gula frisbees :) barnen i afrika kommer bli så glada :P hehe.
Igår kväll blev det ganska sen kväll...men ändå vaknade jag tio...av mig själv, låg å drog mig en halvtimme sen gick jag upp...å får se SOLEN! helt underbart...fast håller mig nog ganska mkt inne...-20 burr! Jag känner mig helt lugn och harmonisk...borde plocka undan lite...fast det e inte så stökigt, det som måste göras e att dammsuga...med den riktiga dammsugaren...inte den fina tysta :( jag tycker inte om dammsugare...har aldrig gjort. Bara massa oväsen å en jobbig klump som fastnar å inte vill följa dit jag går! Senare idag (eller om typ 2 timmar bara) ska jag å älsklingen åka ut till åsbro å hälsa på syster å noah...mamma å pappa kommer dit oxå så vi får mat :)



X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

dags att lära sig spela fresbee då...så man inte skämmer ut sig=)

2010-01-31 @ 16:49:46
Postat av: Torsken

haha...precis så :P

2010-01-31 @ 22:18:04
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0