...å nu e det bara 3 dagar av ledighet kvar!

OMG...hur ska jag hinna hitta motivation till måndag morgon...
längtar inte!
idag har jag bara haft en "umgås-dag", Jag har träffat min syster, noah, mammi å pappi å farmor.
(Det e alltid kul att träffa farmor...hennes komentarer om min storlek e mindre skoj. Idag var det "har du gått ner i vikt, förut var du ju så stor, å så visar hon med händerna runt sin mage som att jag var värsta tjockisen. Hit hör att jag inte har gått ner ett gram sen jag såg henne sist. Men hon menar bara väl...hoppas jag)
Sen åkte jag vidare till anna... :) vi prata massor om allt, men mest skolan å folket i skolan :P å oron inför vad som kommer hända å hur man ska göra....?!
Och om hur värdelöst affären Zara e...d har bara lagt ner pang bom. Utan förvarning, å dom har sålt presentkort till sina kunder trots att dom vet att de ska stänga ner affären...! Det e säkert inte bara 1 person i örebro som fått presentkort i julklapp...som inte hunnit handla upp allt men det e bara att åka till göteborg eller stlhm. (?!) Och inte ens när anna faktiskt var där och HANDLADE MED PRESENTKORTET sa personalen NÅNTING om att de ska stänga ner så handla upp allt du har på presenkortet. Skitaffär.

Jag hann även åka hem till min lilla ö...(som hon nu mer kallas) å simon. De har precis tapetserat om i köket...det blev skiitsnyggt. De har likadan tapet i köket som vi har i vardagsrummet (fast svarta å vi har mörkbruna) å vi har likadan i köket som dom har i vardagsrummet :P hehe...det tycker jag e lite kul!

Dags å sova kanske...? Som sagt bara 3 dagar kvar att vända på dygnet...SUCK!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

va?! har zara lagt ner, bara så där? dålig stil! >(

2010-01-08 @ 11:30:19
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Torsken

japp..skitdåligt, det lär ju varit planerat av ledningen, precis efter jul...alla har köpt presentkort å julklappar men man har inte hunnit handla upp presentkorten eller lämna tillbaka julklapparna...å rean har inte riktigt kommit igång heller.

2010-01-08 @ 12:44:03
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: anna

Bra johanna! Då var en blogg avklarad. Maria, du är nästa på tur! Skriv hur värdelös Zara är...detta ska ut i landet. (varför har ja inte en egen blogg för, när sånt här händer?)

2010-01-08 @ 18:58:25
Postat av: Torsken

Haha...jag höll på att glömma bort det! ;)

2010-01-09 @ 00:26:28
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0