...kan man bli tröttare?!

Efter man har gråtit känns det som hela hjärnan e urblåst!!
jag känner mig helt efterbliven...som att jag inte vet hur man tänker!!
Sista terminen nu...sista rycket...och det ska vara den roligaste terminen...
...eller den terminen med mest oro och ångest! fast för mig ligger inte oron i "mitt" liv...
det e vårat liv som alltid ska krångla...är det inte inbrott så är det något annat...
och ALLTID är det ekonomin som ställer till det. jag vill SHOPPA...det e det första jag ska göra när jag
får min första lön! *drömmer mig bort* insåg just att jag e ju borta på praktik i 4 veckor, hela maj...så jag kommer inte kunna jobba något då. kul juli kommer bli.
varför ska jag alltid vara så orolig för det som komma skall.
...blir inte lättare att få höra "det löser sig"...jag antar att på något sätt gör det det men HUR?!
Jag har i alla fall precis skickat in ansökan för mitt sommarjobb...hoppas jag får det. Har slipat lite på
en ansökan för tolkjobb oxå...inte lätt det där. Vill ha med mkt men samtidigt ska det vara kort och koncist.
skulle vilja ha någon som kan "kill my darlings" fast det e poängen kanske...att jag ska göra det själv.
Tiden bara tickar på å snart e den halv fyra?! hur gick det till...måste kanske ta den berömda tummen ur.



X torsk X

Kommentarer
Postat av: anna

det är värst när allt ska klumpas ihop...att aldrig problem kan få komma ett och ett! Var arg ett tag och sen gör du något roligt,man måste blanda ut helvetet lite=)

2010-02-23 @ 18:07:04
Postat av: Torsken

ja men varför e det så att allt kommer i en klump?! det e därför jag åker till norrland fast att jag absolut INTE har råd...men får äta nudlar resten av månaden :)

2010-02-23 @ 18:44:12
URL: http://torskelain.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0