...GÖTEBORG!

Fick veta praktikplatserna idag :) Göteborg blev anhalten för mig...
...typiskt att man hamnar ganska långt bort igen! Men det kommer bli bra
...våren i gbg e nog inte helt fel! :) Tror faktiskt att det kommer bli toppen!
I natt var det gosens tur att sova på soffan...för att JAG snarka så högt :P och för att han hade superduper
ont i ryggen :( han hade tydligen bett mig lägga mig på sidan (istället för på ryggen) men jag gjorde som tore gör...lägger huvudet på sidan å tror att det räcker :D haha...i natt kommer ev jag sova på soffan på en gång
för pepp kommer nog snarka mkt, brukar vara så när han har jätteont eftersom hans kropp blir så utmattad av det.
Jag undrar hur länge detta kommer fortgå? kommer vi bli tvugna att ha separata sovrum hela livet?
det har ju inte varit ett jätteproblem förut!?

Fan vad jag blir irriterad på vissa människor! HUR FAN KAN MAN BETE SIG SÅ?!!?
Jag kan ärligt inte förstå att pengar är mer värda än människor! Speciellt när det handlar om skitsummor!
herregud, jag kommer nog aldrig kunna respektera den människan, tyvärr. Det e som min mamma brukar säga,
"respekt är inget man får, det är något man förtjänar" å den personen har fan inte gjort tillräckligt för att få
min respekt!
Gaah! Kan inte alla jobbiga människor bara försvinna...
...en annan person kan t ex få gå å bli sjuk lagom till tanzania...

over n. out



X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

oooo...mofasa! Det var modigt sagt=)

2010-02-19 @ 18:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0