...favorit i repris?

Nu sitter jag i norrland igen...å tror ni inte att det blev samma sak den här gången..
att jag tror att jag ska komma upp till iskyla å MASSA snö...
massa snö är det ju...men det ser inte ut som att det e lika mkt som hemma i örebro
för häruppe kan dom PLOGA!!! å kylan...nja som hemma -5 ungefär!

Idag följde jag med min kussefin på föreläsning. den började 8 men hon trodde att den började 10
:D bra att det inte bara e jag i släkten som e virrig! Men hon insåg ju lite för sent att
den började åtta. jag låg å drog mig och tänkte verkligen inte följa med men sen berätta hon att
den handla om arbetsjuridik...mer passande kunde det inte bli eftersom vi precis har börjat med det i skolan
precis :) eller inte specifikt arbetsjuridik men juridik å det e ju aldrig fel att lära sig lite på det området.
Jag märkte ju att det gav mig mer i och med att jag snart ska ut på arbetsmarknaden, föreläsaren prata mkt om LAS å andra olka arbetsavtal :)
Känner mig i alla fall jätteduktig som varit på föreläsning trots att jag e ledig :)
dock har jag varit väldigt dålig på att plugga...insåg att det e lite att läsa på till sthlms resan.

Nu ska jag gå å vara social med kussefins kompisar...får se om det blir en spelkväll eller inte!

 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0