...ojdå!

hehe...mellandagsrean började idag.
shopping galen som jag e ville jag komma iväg å titta lite
vad som fanns att erbjuda =) ...men imorse ville inte min kropp gå upp...
fick mig upp sisådär vid tre snåret och kände väl att det mer eller mindre inte var någon idé
att ge sig ut...

...speciellt inte när jag såg mig i spegeln och möttes av det här:

ganska cool frisyr...men inget jag vill vis mig ute i ^^

...men efter att ha fixat håret och sminkat mig lite så stack vi iväg till marieberg iaf...
en timme innan det stängde!
jag skulle ju bara kolla men tog med mina presentkort som jag fått i julklapp ändå
och tur var väl det!

en superfin party väska...en diskret leopard...svart tröja med ficka...en knallröd lång kofta(även om det ser ut som korall på bilden)

och den här e mörkare än den ser ut...mörk petrol, svart med puffärm =) och såklart ett basiclinne

ett par snajsiga svarta leopardleggins och ett par fina örhängen =)
allt detta till priset av 115 kr =)...ja efter att jag använt mina presentkort =D
T o m kassörskan sa "oj, du har hittat mkt" hehe...vet inte om det e bra eller dåligt =P

Nu ska jag hoppa i säng...jobb imorrn!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0