...roadtrip med robert

Japp...sorry pinky men det e ingen barbro...det e en robert!
Det var min syster som kom på det å det faller mig i smaken :)
RBR kan ju även stå för "ragata bakom ratten" :D
haha...
Vi e iaf ute på en mini roadtrip :)
igår anlände vi malmköping och bonden...mkt trevligt att se hur hon bor å träffa
henne =) även om det blev en kortis och jag fick inte se stora huset!
Men det betyder ju bara att jag måste åka dit igen snart =)
Imorse släppte jag henne i snesta (för icke lokalbor gnesta) för hon skulle jobba
sen åkte jag å robert vidare till vagnis där jag nu befinner mig...
...ska senare idag åka till nypan för att åka räkbåt =D
Sen imorrn igen kommer jag tillbaka hit till mor och far...då även mina systrar kommer
för första gången på ett tag e hela familjen samlad (bortsett från pepp å jens som e kvar hemma)
Idag väntar jag på att e-tuna ska ringa å höra av sig...fast det kan lika gärna bli imorrn...i mejlet stod det
"efter torsdag vet vi mer" efter torsdag e det ju fredag!
Jag har bokat tandläkartid på måndag =/ så får jag jobbet kan jag ju inte gå till tandläkaren!
men...jag misstänker att det inte blir ngt med e-tuna att personen jag ska tolka till ångra sig.
Vi får se vi får se....
Nu ska jag hoppa in i duschen å göra mig i ordning för kvälla :)
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0