...oj!

Jag har visst helt glömt att uppdatera bloggen!
hela förra veckan jobbade jag så då var det inte så mkt att uppdatera...
...som ni vet vid det här laget e det inte så mkt som händer på jobbet!
mina två lediga dagar var jag barnvakt till sötungen <3 jag träffade
både sandri å bananen =)
sen var jag ju faktiskt ledig TRE dagar i rad...fast det kändes som två eftersom jag vart barnvakt fredag =P

bäst av allt förra veckan var nog när  jag låg och halvslumra på jobbet eftersom att alla brukare var
på deras jobb...DÅ plötsligt utan förvarning ringde min mobil och det var TC i örebro som ringde!!! (tolkcentralen)
Dom vill att jag ska komma på intervju!! Wiiieee...jag som trodde att det var kört där! =)
så imorrn bär det av...jag har varit SKIT nervös men det har börjat lägga sig nu å just nu e jag
bara taggad...hoppas att arbetsprovet går bra bara...e ju lite ringrostig! =/

En väldigt bra grej e att gotland e hemma nu...så då har jag TVÅ kompisar ;) hihi
vi var ute alla tre å plockade blåbär...det blev iaf lagom till en paj =D
Imorrn e det kräftor för hela slanten! *mums*

...nej nu e det dags att natta mina mu...brukare :)


 X torsk X

Kommentarer
Postat av: Torsken

...måste ju rätta mig själv..har ju faktist fler än två att umgås med i stan :P

2010-08-17 @ 07:54:26
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0