..."jag dör, jag dör, jag dör"

Haha...som vi har skrikit och skrattat, citatet är från min
äldsta syster när vi åkte vilda musen =)

Syster-helgen blev riktigt lyckad =) jag å nettis åkte i fredags (med noah)
hem till millis där vi tog det lugnt, käka god mat å titta på film..sen på lördag kom
kära mor och far och hämtade noah för att vara barnvakt, sen bar det av till gröna lund!
=) =) =) =)
Som jag har längtat! detta e det enda "roliga" jag ska göra denna sommar å det var
verkligen längesen jag var på grönan!
Det e så kul att åka karuseller!
...men jag fick lära mig att min kropp e inte vad den alltid har varit...jag blev lite väl lätt
illamående =S men det va bara att förtränga å vad glad för att köerna var ganska långa så man
hann lugna ner sig innan man skulle åka igen =P


Det här e ju en SÅ klockren bild...kan ju inte annat än skratta! =D


Den här veckan händer det inte så mkt..jobb varje dag utom onsdag...ja då händer
det ju saker...intervju =/ lääääskigt! men det ska nog gå bra...*hoppas*
OJ, klockan drar iväg...måste göra  mig iordning för jobbet.



X torskX

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Vad är det för intervju? Lycka till!

2010-08-02 @ 13:05:27
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: Malin

Så otroligt bra kort! Det säger allt!=)

2010-08-02 @ 18:44:41
Postat av: Miss Universum

hahaha, underbart kort! =D intervjun kommer gå skitbra!

2010-08-02 @ 20:25:33
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gröna Lund är rätt så kul. =)

2010-08-03 @ 11:27:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: a

Jag skulle dö! På riktigt. Uch! Lycka till på intervjun det går såbra så, det vet ja=)

2010-08-03 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0