...hemma igen

Jag har nu kommit hem till min kära sambo igen...
kom till örebro i lördags men då var jag bara hemma å vände för jag skulle jobba.
Det e rätt gött att jobba när man bara åker dit för att lägga sig å sova =D

Jag har fortfarande inte hört ngt från e-tuna!
Men däremot så hörde ju tolkcentralen av sig i fredags  dom vill att jag ska
börjar jobba där på ett vik!!
Jag e överlycklig...men kan nog inte riktigt förstå det...
Och jag trodde att jag skulle bli lättad över att väntan e över ...
men ICKE nu går jag ju bara å väntar på att mina vänner ska ringa å
vara överlyckliga för att vi ska bli kollegor...suck!
Jag börjar iaf 13 september så nu hinner jag vara lite ledig innan dess...
gå till tandläkaren ett par gånger kanske...!
Jag var nämligen hos tandläkaren idag...första gången på typ...4 år =S
så ska jag tillbaka imorrn  nästa tisdag...jippie!
Inga hål iaf, en massa tandsten -men det visste jag ju redan!
Jag har iaf tecknat en tandförsäkring så jag behöver inte betala ngt nu bara en månadskostnad!

IMORRN kommer PINKYYYyyy!
Det ska bli skoj å se henne igen...sen ska det bli kul att träffa
bananen oxå...även om jag e lite nervös :P


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också träffa bananen :(

2010-08-24 @ 09:07:06
URL: http://http:/
Postat av: a

Sandri: Ja vill träffa dig med, lite längre än 5 min på fiket=) Vadå nervös Torsken, din gris=) Se till å kom någongång, det var ju en hel vecka sen!

2010-08-24 @ 10:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0