...torsken has left the building!

NU E DET JÄÄÄTTTEEEE SNART!
om ca en timme och tjugo minuter kommer taxin och hämtar mig...
sen går bussen 02,15 från skolan...MOT ARLANDA OCH TANZANIA!
Idag har jag inte hunnit med allt jag hade tänkt (har kommit på att jag e rätt duktig
på att TÄNKA ut vad jag ska göra men inte gör) hehe...men jag har hunnit med mer än jag
trodde att jag skulle göra =D
har till och med fått tummen ur och sökt jobb idag *applåder* då kan jag åka på resa
med gott samvete!
Jag är äntligen färdigpackad...det var gränsfall att det fick plats =O
å det e långt ifrån maxvikten *stolt*

Jag hoppas att jag kommer kunna uppdatera någon gång nere i tanzania! 
OM inte får ni hållas till jag kommer hem!
Ska byta om och göra mig redo nu...skiitnervös! =D
HEJ DÅ SVERIGE!!!

En bild så ni kommer ihåg mig :)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Matilda

sötnöt! hoppas du har det jättebra i Tanzania! Puss

2010-04-17 @ 21:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0