...mysdag!

Imorse när jag vakna hade jag ett dilemma...gå upp och njuta av min sista lediga dag...
...eller ta sovmorgon eftersom det kommer vara sällsynt de närmsta veckorna, och bara ligga och mysa
med älsklingen som äntligen fått komma hem från sjukhuset!
Ja, det blev det sistnämnda :) jag har även lega och läst...
och jag blir SÅ fascinerad av boken...om jag kunde drömma, för andra gången och jag fastnar
precis som första gången...! Kan knappt lägga ifrån mig boken! :) ska hinna läsa klart den innan fredag
så kan jag ta med den andra boken som jag har i pocketformat! Snillet har tänkt till ;-P

Jag kan inte fatta...på fredag Tanzania! Ska nog komma igång med packningen idag så jag har
lite koll på läget, vad som behövs handlas och inte...! Jag e lite orolig över hur mitt hår kommer reagera...
det e inte direkt sammarbetsvilligt nu...å i tanzania utan varmvatten betyder att balsam nästan e uteslutet
=S kanske ska ta å köpa spraybalsam?

mitt nyinköpta nagellack till påsken (fanns inte gult)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

kommer det bli så där småkrulligt=)

2010-04-05 @ 19:38:45
Postat av: Torsken

haha...det e ju det jag e orolig för!

2010-04-06 @ 22:23:37
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0