...halsningar fran Zanzibar!!

Nu sitter jag nastan matt a belaten pa zanzibar! =)
Idag har vi akt bat till en o som heter prison island, dar fanns jatteskolpaddor
...men tyvarr inte helt fria, men man kunde ga fram och mata och klappa dom =)
Vi kom till Zanzibar imorse...resan gick ganska bra, jag sov mesta dels!

Pa safarin sag vi i princip alla djur...t o m LEJON!
Elefanter som forsokte atackera bussen..massa sebror, giraffer, buffel, gnu, flodhast...osv =)
Det var HUR haftigt som helst!
I veckan har vi varit pa olika studiebesok, skolor, sjukhus. Vi har skrivit i
MASSA gastbocker...det e nagot om har nojja pa har =)
Vi plantera ett till trad ocksa!
Igar var forsta gangen vi bada i indiska oceanen...silver beach hette det...superskont o svalkande...
men det var ganska smutsigt vatten dar...ingenting jamfort med idag!!
Det var verkligen OTROLIGT! turkost vatten...harligt!
En sak som ar mindre bra med mig ar min fotter och anklar...dom svllnar upp ARNE, det har inte gjort ont an...
men det ser dumt ut och jag blir orolig att det ska gora ont snart! *haller tummarna*
Har lite varmeutslag har och dar men inte sa allvarligt att jag ens behover smorja!
Sandri har jattemkt utslag...stackarn! lider med henne faktiskt!
I ovrigt mar de flesta bra...lite sma irritation men det visste vi ju redan innan=)
Imorrn bitti ska vi aka ut pa delfintur...hoppas vi far se delfiner ocksa!
efter det e det shopping som galler =)
Ha det gott alla!! saknar er hemma faktiskt!
X torsk X

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken fantastisk resa du får vara med om , jag nyss hemkommen från New York, det var coolt. Må så gott långt där borta

2010-04-17 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0