...friskare =)

Jag mår MYCKET bättre nu...har fortfarande ont i magen men inte konstant :)
jag får bara attacker ibland. Och (det här e llite äckligt men värt att nämna) i natt
då bajsa jag min första bajskorv på över en vecka!! =D så det gåt ju verkligen åt rätt
håll även om det e en  bra bit kvar!
Igår var jag så pass pigg att jag gav mig ut och shoppa...!! =)
yey...det e det bästa jag vet! man blir så lycklig! hehe...å ibland får man unna sig!
men nu ska jag spara mkt oxå !

Imorrn är det redan onsdag och då ska vi ha
handledarträff...spännande, hoppas det går bra! Men det tror jag nog..
och som vanligt är det lunch på g-vik, smaskens! tur att jag precis kommit igång med att
äta vanlig mat! =)
Nu ska jag återgå till min tv-kväll, det e ju tisdag idag :)



X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hade ju kunnat bli lite jobbigt annars. Bli bjuden på buffé och bara: eh, har ni te och formfranska?

2010-04-27 @ 21:45:21
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0