...ett år hit eller dit =)

Idag är min och älsklingens årsdag, och jag har hela tiden att
det e 5 år vi ska fira...har t o m skrivit det i min almenacka! Mn när jag vara nere
i tanzania blev jag varse av min klasskompis som blev tillsammans med sin kille
några månader innan oss att det faktiskt bara e 4 år=)
Undrar vilket år det e jag har hoppat över? hehe...Dagen till ära har hittills spenderats med mys i sängen...
...inget snusk bara mys :) jag e ju fortfarande dålig från resan...magen vill inte riktigt ge med sig.
Får se om det blir ngn skola imorn =/
Bio är bokad för kvällen så utanför dörren ska vi och jag ska sminka mig för första gången på
över två veckor! =)



Jag var ju hos läkaren i fredags oxå...ska tillbaka imorrn bitti, mina infektionsvärden i blodet
var tydligen höga (?) och det e så jobbigt att lämna blodprov, jag har ju inga
bra blodkärl så nu stack hon mig i handen (handryggen) men först försökte hon ju armvecket så
det gjorde ont på båda ställena! :( hoppas det går bra imorrn iaf! Igår lämnade jag in
avföringprover oxå för att säkert kolla att det inte är salmonella eller mask...at det bara e en bakterie, jag börjar ju bli lite orolig att det ska vara något värre för det verkar inte ge med sig :( jag äter ju mer nu men
magonten och diarrén e den samma tyvärr! hoppas det vänder snart!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0