...delfiner!

En kort uppdatering: JAG HAR BADAT MED DELFINER!!
helt fantastiskt, lite laskigt men nar det hade lagt sig sa var det bara
jatteskul och fascinerande =)
det var inte alla som hoppa i...men jag gjorde det och det e jag
SA glad for...en upplevelse for livet!

Blev lite illamaende men spydde inte...och sa lange man var i vatnnet var det lugnt!
varst var det i baten!
Vi snorkla vid ett rev oxa och da sag vi hitta nemo och en bla sjostjarna!

har shoppat massor idag oxa =)
nu maste jag sluta...finns bara en datorn men flera som vill anvanda =P

Hoppas forresten att vi far komma hem pa onsdag kvall!!
vill helst inte stanna over fler natter! saknar alla!!!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0