TORSDAG..!!

Äntligen torsdag...!!! det har varit den längsta veckan bara för att det har varit en kort vecka å för att jag längtat så till denna underbara dag...som har varit skit iofs!!

Dagen i korthet...började med sovmorgon :) sen hade vi PO-samtal, dvs gruppsamtal med vår psykolog!
I vanliga fall brukar jag tycka att det ska bli skönt med posamtal, men inte idag...för jag kände att jag inte har något speciellt jag vill ta upp...för skulle ajg ta upp de sakerna som jag irriterar mig på så skulle irritationen bara sprida sig...å vi kan ändå inte göra något åt skolledningen så då e det lika bra att hålla tyst!
PO-samtalet blev ju värre än jag kunnat tänka mig...de få gångerna jag inte känner för att ha samtal så brukar det ändå kännas bättre efteråt iaf, men idag kände jag mig mer nertryckt än jag nånsin gjort....det var en av de värsta känslorna jag känt faktiskt! Jag kunde inte sluta grina å när jag väl gjorde det var det som att jag grinat ur hjärnan å så låg gråten inte långt ifrån så när jag träffa pepps så grät jag lite till! Men då fick jag iaf gråta ur mig allt så att man kan släppa det sen...hoppas jag!
Är det en hel klass fel att en person ställer sig utanför för att hon tycker att hon e annorlunda? Är det klassen som skapar den situationen eller personen som ställer sig utanför?
Ursch fy och bläää...! men har iaf en lång helg att se fram emot...ska bli så gött att träffa kussefinen å prata om allt annat!
Tog beslutet idag oxå...att byta ämne! Nu ska jag skriva om den första tsptolken. det finns fakta å det är inte så svårt att komma på en frågeformelering heller så jag ska försöka komma igång på vägen upp nu!
Sitter å väntar på att pepp ska komma hem så vi kan komma iväg :)
Vi åker till ö-vik idag å slaggar där å sen åker vi till ume imorrn!!! :D jag har med mig vin så vi kan vina :P
Har precis lläst min mejl oxå och vi ska hitta på något jag å "tjejerna" som jag så fint kallar dom ^^ vi ska ev. på kryssning å det ska bli gött, gött gött!! men måste komma ihåg att kolla mejlen varje dag, det e jag väldans dålig på :/
Nej nu ska jag städa det värsta så det e lite fint när vi kommer hem på söndag! :)

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0