kort skoldag men stress ändå!

Imorse hde vi halv friluftsdag, vilket oftast betyder, gör vad ni vill! mitt lilla problem var att jag inte kunde bestämma mig! Vakna vid nio för att pepp snarka som ett jefla sågverk å jag inte orkade stoppa i öronproppar...men orkade inte gå upp så jag la mig på sidan och stoppa en propp i ena örat :P gick halverst bra så jag halvsov i en timme tills klockan ringde, sen låg jag en timme å funderade på vad jag skulle göra, städa, träna eller plugga! Kom fram till att jag skulle plugga, men då hade tiden runnit iväg så jag skulle inte hinna :)
Blev alltså inget alls, men då sa pinky att vi kunde träna efter skolan tillsamans så jag nappade på den idéen. Men det sket sig oxå för det visade sig att pepps brorsas flickvän skulle komma ikväll å sova hos oss...å det såg ut som 2:a världs kriget hos oss...plus att vi hade tomt i kylskåpet!
Så det blev inhandling å städning på schemat, så nu har vi typ stökigt hos en vanlig person! (då kanske nui förstår hur sketet det var innan om det fortfarande inte är rent!)
Så i helgen ska vi storstäda!

Idag var mina kära klasskamrater supersnälla mot mig...på em började dom asgarva å titta på mig, jag fatta noll! Dom vägra berätta å anna tog kort så jag förstod ju att det hade med mitt utseende att göra men fatta forfarande noll! Till slut fick jag veta att jag hade missmatchat...kunde visst inte ha min sjal till min töja!? Det e faktiskt inte så lätt! :P

Nu har vi hämtat lina från tåget och jag kom precis på att jag ska baka till imorrn...! Men det brukar gå ganska fort! så nu ska jag baka så jag kan sova :)

X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Va?! Orka bry sig om "missmatchning"...

2009-09-18 @ 14:00:43
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

hihi...men det måste ha varit illa om dom asgarva och tog kort :P

2009-09-18 @ 16:14:52
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0