Hur ska jag hinna med allt?

Jag e super stressad och vet inte hur jag ska hinna med allt.
Jag e uppbokad med något varje kväll och ändå har jag massa mer saker jag vill/bör göra...
men vet inte hur jag ska hina, det är därför jag för första gången idag sitter framför datorn sen i torsdags!
Jobbet, kompisar och skola...sen hemmet måste ju skötas oxå sen vill man kanske gärna ha en myskväll å träffa sin sambo oxå! Och helgerna ska vi inte ens tala om! jag har ju 3 helger sen som jag inte har så mkt att göra men då befinner jag mig i LUND!!! Sen har vi den jefla uppsatsen som jag sitter fast med...försöker läsa på ämnet för att komma fram till något men kommer inte vidare och jag får tipset att bara börja skriva men VAD ska jag skriva!? jag fattar inte hur man kan börja skriva om man inte har någon som helst inriktning?? men får hoppas att det lossnar snart...annars får jag byta ämne igen...!

Idag hade jag för första gången tolkning på torget (måndagsmöte för hela skolan) och när jag vakna imorse så var jag faktikst lite pirrig...men det var ju HELT i onödan...leif prata typ i 1 min sen var det klart...å i vanliga fall brukar det vara taltolkning av helena men hon var inte ens där så det blev den lilla plutt tsptolkningen som jag inte ens kan tycka något om för det var inte ens starsträckan för det var så kort! surt :(

snart e det torsdag iaf...det ska bli asgött å hälsa på kussefinen :) kanske hinner plugga lite på vägen (tar ju sin lilla tid å köra upp)

det var nog allt jag hade på hjärtat just nu...eller...grattis pinky i förskott...i fall jag glömmer på onsdag ;)

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0