humörsvängningar...

idag har humöret verkligen flygit upp och ner! jag ver glad imorse när jag gick upp men sen på bussen till skolan så kände jag att jag bara ville gå av för att ta första bästa buss hem!
Idag gick det iaf bättre att filma in förlossningsfilmen :)
Jag är trött på allt skit i skolan...eller skit å skit men jag blir rätt irriterad! Alla får inte säga vad dom tycker och det tycker jag inte om!
Idag kom vi fram till att majoriteten i klassen vill åka till tanzania på studieresa i vår och jag är jätteglad för det, jag har velat åka dit sen gymnasiet då några i min klass åkte dit! MEN jag tycker att det är tråkigt att vi inte får tycka olika! Jag tycker det är jättetråkigt att om man inte håller med så får man inte lägga fram sin åsikt utan att bli avbruten!

Gick en sväng på stan idag men blev bara irriterad på att jag inte hittade något skoj...! vill ha ett svart långt linne från gina men det finns ALDRIG min storlek! :C så då tog jag bussen hem å tjura :P
Är fruktansvärt trött och orkeslös...har inte lust med något heller!

OJ, kom på nu att jag har läxa till imorrn. Ska göra den nu...


X torsk X

Kommentarer
Postat av: anna

nu hittade jag också!Inte så konstigt med humöret...är inte du med i PMSvågen som alla oss andra..haha

2009-09-03 @ 19:37:43
Postat av: Miss Universum

jag håller me dej! vi får hjälpas åt me humöret å tänka på de positiva, vi ska till tanzania! =)

2009-09-03 @ 19:49:58
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Torsken

pms har jag inte...tror att det beror på matbrist och sömnbrist

2009-09-03 @ 20:54:42
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Michaela

Kul att du skaffat blogg=) Ja, det var mkt! Vi är alla olika och det hade vart bra att alla respektera det också.

krams

2009-09-03 @ 21:50:46
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com
Postat av: a

vad hände med bloggen...har den tagit sovmorgon?

2009-09-10 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0