...helt slutkörd!

Och det är bara måndag!!?! hur ska resten av veckan gå...?
Idag har varit en tuff dag, först på svenskan får jag veta att jag inte alls har minsta grepp om att skriva uppsatts (vilken jag trodde att jag hade koll på)...alltså stuktur etc. Men så har ju msae (förkortning på marie susanne alden-eriksson, som vår sv lärare heter) gett olika direktiv till alla i klassen. Så det ska bli intressant sen var hon säger nästa gång!
Sen skulle vi taltolka en tsp"film" å jag titta igenom den å kände att jag förstod å hade grepp om innehållet men sen när det väl kom till kritan  jag skulle taltolka så var det som att tungan slog knut på sig själv å jag fick inte ut orden sen när jag väl fick ut orden så hade jag ju missat MASSOR! Så jag gav upp å började läsa på läxan till idag istället! Sen drog jag till jobbet, var cool lugnt idag för min del, undrar om dom delegerat så för att dom vill att jag ska ta mer tider? Jag hann iaf läsa en del på läxan...men jag har fortfarande typ 18 sidor på eng kvar...läser ju så förbannat långsamt!

Jag e så glad! Jag har fått dispans på lördag från torgförsäljningen så jag kan åka å hälsa på BÅDA mina systrar, för min syster har äntligen kommit till sveriget igen (bara för helgen men ändå!)
Så på frekväll blir det syskonträff å på lördag kusinträff...känns som att jag skrivit det här förut(?)
Nej nu e det plugg för hela slanten! :P


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0