härliga lördag...

idag har vi bara legat i sängen å chillat...sovit lite å bara varit!
Gick väl upp ordentligt vid två :) då duscha vi (inte tillsammans!) sen gjorde kussefin jättesmaskig lunch...typ grönsaksblandningmed tomatsås å nudlar :) delikat faktiskt!
Nu är hon nere på gårn och umgås med sina klasskamrater å faddrar, hon e ju "nolla"
så ikväll e sista dagen på nollningen förutom sittningen nästa helg.
Jag å pepp ligger å myser lite, ska snart gå ner å joina dom!
Ser ut som att det blir fest ikväll igen...jag e inte så pepp å har inte direkt nå kläder att ta på mig men det e väl oftast då som det blir skoj? :) hoppas det iaf!
Igår var skitskoj, vi dansa som faen trots att hon har skadat sitt knä så gick det bra, och idag så känner hon inget i knät heller!
Det är kallt här uppe!! Men nästa vecka ska det tydligen bli 20 grader här uppe och bara 16 nere i örebro!! :O
ska sätta på mig ett ansikte nu... :P

 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0