...härliga helg!

Jag kom hem ganska tidigt idag, vid halvtolv.
Jag har varit i sthlm i helgen och hälsat på min(a) systrar :)
Min syster från norge var oxå där å hade med sig lilla noah! <3
Jag åkte dit i fredags å i lördags hade vi kusinträff på vår polskasida...fast alla kunde tyvärr inte närrvara men det var jättetrevligt! Vi åt god mat och spelade spel som mitt lag vann (jag å gabbi) jag kanske inte riktigt bidrog lika mkt som hon men jag kan inte rå för att jag inte e född när allt det där hände :P

Bilder tog jag på mig och noah oxå :)


På lördagen


Idag, collingen i sin adidasoutfit och mössan han fick av mig :)


Nu ska jag äta lite så jag har energi till att plugga å jobba!


X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0