GOTLAND...!!

yeees jag sitter (på) hos gotland och vi har vinat! :)
vi skulle vina imorrn men det passa bättre idag, jag var på systemet å shoppa loss för 3 hundra kronor !! :) hehe
innan det var jag på java med michen (vet att hn inte gillar det smeknamnet men det är lätt att skriva :P) det var mkt trevligt å vi åt den berömda kolakakan...MUMS!
Idag e et för övrigt tisdag för er som har missat det...å jag tycker INTE om tisdagar...då e jag ALLTID trött å allt går ALLTID fel på tisdagar..tex imorse så var det en idiot som ställde sig mitt på övergångstället me sin bil...sen hitta jag inte mina nycklar och sen fungera det inte att spar grejjer på min usb minne! det tog över en timme innan jag fick ordning på det!! MORR!

Men det var väldans bra att gotland ville träffa mig dag istället för imorrn...för idag skulle pepp till köping så då kan vi ses imorrn istället :) å typ städa...! :) å packa inför NORRLAND!!
Ska bli grymt skänt att komma bort lite :)

Gick på stan en snabbis efter fikan men michen...å det blev lite dyrare än tänkt men men...:) såg att dom på kappahl hade 99 kr för alla bh:ar så då slog jag till å köpte en trådlös (somm pepp säger) :) och så köpte jag en munkjacka på stadium (har redan en likadan svart å lila) men dom e så sköna å fiina å nu var det 50kr rabatt på dom :) så köpte en typ petrol färgad :)

nu ska jag nog ta å röra mig hemmåt...tar ju ett tag att cykla hem...eller ska jag kanske ta bussen...? (",)
Puss på er alla å imorrn e det pinkys födelsedag...då e det dresscode: klack på skorna!! (hoppas jag kommer ihåg det då!)


  X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0