...vilka jefla idioter det finns!!!

Herregud jag e fortfarande chockadöver vilka nötter det finns i denna värld!
Säkert danskar!!
Jag boka bastutid idag, det går inte att låsa men ALLA kan se att det e bokat...
...å jag kan förstå att man kanske tror eller hoppas att det är tomt ändå å då sticker in huvudet...FINE
men då hör man väl att jag står i duschen...plus att jag ropa "HALLÅ?!"
Så jag hörde att personen i fråga gick ut...så jag hämta min handduk som låg en bit bort...
...en stund, typ 5 sek senare kommer idioten in igen...å går in där jag står å duschar!!!
som tur var hann  jag nå handduken så jag tror jag hann skyla mig...
killen (såklart) tittar på nmig å går vidare...jag skriker "Men hallå du kan ju inte gå in här närr jag duschar!?"
han tittar på mig väldigt drygt å säger "sorry?"
ag höjjer rösten ett snepp å skriker samma sak på engelska varpå han står å glor lite till å sen vänder sig om å ajg skriker "get out"...sen typ 2min senare kommer en annan kille när jag sitter i bastun!? e det så jefla svårt att läsa på bokningspappret!!!??

Första killen var typ 17 kanske...såg ut som han trodde att hn ägde världen, så typisk "bråttsligt" utseende! sen försöker jäveln tvätta på min tvättid!!! min sista tvätt blev visst 2 tvättar! :O ...vet inte miljövänligt men fan vad förbannad jag var...


X torsk X

Kommentarer
Postat av: mickis

usch vad jobbigt! Jag hade blivit vansinnig jag med. Det går inte att säga till i receptionen att det hände och förhoppningsvis kanske få ngt för besväret=) lägg på din skarmen =) krams

2009-10-23 @ 07:55:53
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com
Postat av: MarySaintMary

Neeej! Jag blir arg bara jag läser! Bra att du sa ifrån ordentligt till snorungen iallafall.

2009-10-23 @ 17:23:12
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

jag var upprörd i 2 dagar efter, ska prata med receptionen om man kan fixa ngt, jag menar, om det kommer någon man som får lust att göra ngt med mig kan jag inte gö så mkt :S

2009-10-25 @ 19:53:49
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0