...vet inte vad jag ska säga

Nu e jag hemkommen från dagens uppdrag (singular) Jag valde att hoppa över det första uppdraget eftersom att jag inte kom i säng så tidigt igår (vilket inte gjorde något för det blev inställt)...det hände ju en hel del!
Pepp ringde mig...typ halv tio kanske och var helt hysterisk, fick knappt fram några ord och jag hann ju tänka flera gånger om "vad fan har hänt?!" innan han får ur sig vad som hänt.
Inbrott
suck stön och helvetes jefla skit! Jag tycker liksom att vi har nog med problem med hans sjukskrivning och jobb å försäkringar hit och dit å vad som händer efter årsskiftet när han blir utförsäkrad!!?!?!!
Men ICKE johanna, det är inte tillräckligt! Jag börjar undra vem fan jag var i mitt tidigare liv, för i det här livet har jag inte gjort ngot så hemskt att jag förtjänar det här!
Tjuvarna har alltså på något sätt klättrat till övervåningen och sen låst upp vår "port" (vi tror att dom var minst 3 st) sen har dom försökt bryta upp dörren men misslyckats så då har dom slagit sönder rutan brevid dörren och låst upp! Tjuven skar sig (som tur var) på glaset så det finns blodfläckar i lägnheten (lite äckligt men ändå) så polisen har tagit blodprov och bilder på lägenheter. Är tjuven känd hos polisen så är han fast! (håller tummarna) dom har rivit upp alla lådor och tagit allt av värde...platt tv, xbox, wii osv...pepp e ju lite av en prylbög! Dom tog t.o.m pepps märkes skor! (därför ska man ha många billiga skor!) Mina smycken kan dom inte ta för dom har jag ju precis blivit av med i somras! :P
Katterna gömde sig nog på en gång...tyvärr så har tjuven antagligen stängt toadörren...där katternas låda finns...gissa var dom tyckte att dom kunde kissa å bajsa i stället? självklart i min garderob! Men det kan jag inte säga så mkt om...dom har ju också sina behov!

Jag har nog jefligt svårt att ta till mig vad som hänt! :S Jag vill bara åka hem till pepp så han slipper vara ensam...så han inte behöver fixa allt själv...det e ju inte lite städning som måste göras, å tvättning av min garderob! Han vill bara vända å komma tillbaka hit men det funkar ju inte riktigt! Han har ju inte så mkt han kan göra på dagarna nu...datorn e ju snodd å xboxet å allt! Tur att jag har laptopen här!

Nu ska jag göra pannkakor, har varit sugen på det sen jag kom ner hit, men har inte haft tid eller ork att göra..dag känner jag mig piggare då jag fick ordentlig sovmorgon och slutade relativt tidigt! Sen har jag flera dagars loggboks skrivande framför mig! Man ska inte börja med "orkar inte skriva idag...gör det imorrn!" det blir inte imorrn...nu har jag inte skrivit ordentligt sen i onsdags...men jag har minnesanteckningar på alla dagar.


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch, usch, usch! Inbrott måste vara bland det obehagligaste som finns och hur har de mage attklättra upp och bryta sig in och ta saker som inte är deras?! Man blir så himla arg och samtidigt känns det obegaligt att de har varit där. Usch! Hoppas att de hittar någon match till blodet!

Kram, kram!

2009-10-27 @ 18:05:33
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Mickis

Men herregud......fan vad hemskt!!! Vad är det för värld vi lever i egentligen....Hoppas att de hittar idioterna! Krams M

2009-10-27 @ 20:03:35
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com
Postat av: Torsken

jo...det e så respektlöst tycker jag! hoppas oxå vi kan ta fast dom!

2009-10-28 @ 19:59:24
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0