...stolt!

Jag var väääldans seg innan jag kom igång...jag satte mig vid halv elva, men kom nog inte igång ordentligt förrän tolv! Men sen bar det av :) Nu har jag verkligen suttit i tre timmar och bara skrivit å letat fakta!
Mitt probem som jag hade från början finns inte kvar (för få källor)
Ju mer jag läste på desto mer kunde jag söka på :)
jag e så smart!
Jag har fortfarande inte skrivit något på själva analysdelen eller på resultatdelen...men jag har mycket klart i huvudet! Jag funderar så mkt samtidigt som jag skriver bakgrunden! Det är riktigt kul att sitta och skriva men det är så svårt å veta var allt ska stå...det är ju inte bara en regel msae vill att vi ska följa!
Jaja, nu e kl snart halv fyra så jag måste sova...kom just på att jag inte bakat än =S får görat imorrn!

good night sweetheart, well it´s time to go...



X torsk X

Kommentarer
Postat av: Linda

Hello! Hittar ju alla här...heheeh...allt bra? Kraaam

2009-10-07 @ 20:31:06
URL: http://lindanova.bloggspot.com
Postat av: Torsken

bra då hittar jag dig oxå :P

2009-10-07 @ 22:26:06
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0