...seg start på veckan!

Ja, imorse gick vaknde jag 06,15! Jag skulle befinna mig i kristianstad kl 9 så det var bara att masa sig upp!
Vi var bokade för en timme å det tog ca 12 min! å jag askulterade bara...
med andra ord, över 2 timmars resa för 12 min askultation....nej nej jag var inte bitter! bara SKIT trött!
Men jag fick åk tillbaka till hotellet å vilade lite å åt lunch sen åkte jag till TC laddad för uppdraget jag skulle på...precis när jag satt mig på bussen ringer tolken och säger att det inte e lämpligt att jag följer med...TYPISKT! så jag åkte till TC, satt där en timme kanske, fick reda på att jag skulle tolka ett möte på kvällen!
Åkte in till stan å shoppade i 2 timmar för att sedan åka tillbaka till TC!
Mötet var SÅ roligt! det varade i 2,5 timme å jag var med hela vägen (bytte ju självklart med stödet) men ändå...å jag märkte att när jag satt så prata "föreläsaren" jättefort men det tänkte jag inte alls på när jag själv tolkade...fokuserade helt på att få fram all information!

Nu e jag helt uppe i varv fast helt slut i bollen så jag hoppas jag kan sussa gott i natt för imorrn blir det en lååång dag...fyra uppdrag på minst 1 timme vardera :) ska bli skoj!

nu ska jag skriva loggboken medans allt fortfarande finns kvar :)


X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Skönt att det slutade bra iallafall! Alla mina uppdrag idag har varit mycket kortare än planerat + att det av olika anledningar blev så att jag fick tolka jättelite av den lilla tiden. Lite trist.

2009-10-19 @ 22:11:35
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Torsken

hoppas det blir bättre imorrn då :) man märker ju att det verkligen varierar från dag till dag!

2009-10-19 @ 22:30:40
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Mickis

VAd kul att det kändes bra! Man går verkligen in i hela processen att tolka att man glömmer allt annat som att det går snabbt=) Känslan efter en sådan tolknnig är helt toppen!!! Här är det ganska mkt uppdrag-hade fullt med taltolkning idag vilket kan vara lite trickit men en grym känsla får man efter när man klarar deT! Krams

2009-10-20 @ 19:54:06
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0