...olustig känsla

...uscha mig...hann bara komma innanför dörren sen började tårarna rinna...bara jäättekonstig känsla jag hade inom mig...blev ju tvungen att rannsaka mig själv!
var på möte nu på kvällen och tolkade å det gick ju bra...!?!
Men jag kom fram till att jag blev ledsen för att jag kände mig "lillad" av den ena tolken.
I pausen sa jag (med glimten i ögat) att det känns som att jag knappt hinner ta upp händerna innan det e byte...varpå jag menade att tiden går så fort när jag tolkar...men tolken tolkade det som att jag tyckte att jag inte fick någon tid att tolka å att hon tog över! Så hon började förklara att det e viktgit att all information kom fram osv (å det vet jag också å jag har inget problem med att tolken tar över om jag missar eller e ute å cyklar!)...men hon sa det på ett sätt som att jag var 3 år gammal å det kändes inte alls bra! Precis då kom min HL in i samtalet å sa att jag tolkade mellan 5-7min som vi hade sagt innan...å då kändes det ännu mer fel att tolken sa att hon tagit över för att jag hade för lång lagtime om det inte ens var så...!
Jag hoppas att det e jag som överreagerar, för jag ska jobba med den tolken igen den här veckan...mitt sista uppdrag denna vecka så det får inte bli ett dåligt slut på veckan!
Nu måste jag lägga mig...e helt slut i bollen å ska upp tidigt imorrn!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0