...kullerstenarnas stad

Det e det nya namnet för lund! Inte speciellt underlättande när man har 500 kilo packning och rullväska!
Jag var typ genomsvettig när jag kom fram till hoellet!
resan ner var hemsk...ner till ensamhetens land...grät ett par gånger för jag kände mig så ensam men nu när jag e framme känner jag mig mycket bättre! :)
Så himla sint hotell! (lägger upp bilder imorrn!) bäst av allt var nog diskmaskinen :) allt e kamoflerat till vanlig skåp så först trodde jag att jag inte hade någon kyl, men sen hittade jag den å så fortsatte jag utfoska "skåpen" å hittade diskmaskinen :)
bor typ supercentralt också :)
Har duschat varit  handlat lite å nu ska jag sussa!

puss på rumpan å le!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Miss Universum

va bra att du har ett så lyxigt hotell! =) jag e ganska nöjd me mitt rum oxå, MEN en kopp te kostar 15 kr. IN MY AS säger jag bara. =)

2009-10-12 @ 20:38:02
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Torsken

jag har vattenkokare så jag har köpt te på affären :P men det var skit dyrt med 15 kr!

2009-10-12 @ 21:14:44
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0