...ensam igen!

Jag har haft en superskön helg med mina föräldrar och jag är så glad att dom kom...men jag hade gärna sett att dom stanna till ikväll så jag bara hinner gå å lägga mig sen e det måndag igen!
Men eftersom att det tar 7 timmar innan dom e hemma så åkte dom självklart efter frukosten :'C

Det suger verkligen att vara här just nu..!!!! Jag hatar att känna mig ensam å att jag inte kan göra något åt saken...tror inte receptionisten skulle uppskatta om jag satt å hängde där för att slippa vara ensam!
Jag vill inte ens veta hur jobbigt det kommer bli nästa helg när pepp ska åka hem!
Men det e skönt att det bara e en vecka kvar tills jag får se honom igen!
Ur praktikantens ögon är det bara 3 veckor kvar...men ur torskens ögon är det 3 jävla veckor kvar!!
:*(
Tur att mamma köpte lite hushållspapper till mig annars hade jag grinat ner en handuk eller ngt!

Vi har iaf turistat lite igår...var i malmö å gick på stan sen åkte vi runt å titta på lite annat...gick MASSOR!
Vi avslutade kvällen med bastu :) insåg att det var visst gratis här på hotellet!
...så där kommer jag hänga när jag känner mig lite frusen! Så hotellet e det iaf inget fel på...men det hjälper inte om man e ensam...men jag vet en som har det värre..massa kramar till dig!!

Vi gick i malmö hamn

mammi å pappi :)

Öresundsbron:


i horisonten skymtar danmark



Nej nu får det vara slut på gråtandet...ska ut på stan å för hoppningsvis shoppa bort mina sorger!
:C

X torsk X

Kommentarer
Postat av: anna

håller med om veckoperspektivet...man bli lite smått galen. Tiden går snabbt men fyra veckor i ett rum gör mig knäpp

2009-10-24 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0