...bättre nu

jag klarade inte av att fundera så mkt så jag tog tag i saken och messade min HL...
vet att hon har familj etc så kände att jag inte ville störa men hon ringde upp mig...
suck, bara att se att hon ringde satte sig gråten i halsen men jag svarade iaf!
Hon förklarade att det inte är något genomgående problem...att de flesta har de problemet i början...å att det kommer med tiden men jag ska inte fokusera på det utan bara vara medveten om det!
och uppdraget jag hade idag var det inte genomgående att det var svenskpåverkat utan det var några gånger när det blev mer än en som pratade!
Så nu känns det mycket bättre...det var jag som förstorade upp det! Hon sa t o m att om hon jämför när hon själv var på praktik så e jag mkt bättre..men det sa hon bara!
Nu har jag bastat oxå...utan att några killar kom in och störde! :P

X torsk X

Kommentarer
Postat av: sandri

Saknar dig med torskiiii :) Vi ses snart!

2009-11-06 @ 19:01:22
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0