...oj då

jag har visst inte uppdaterat min blogg på ett tag...
...anledningen: jag har haft fullt upp och har inte orkat!

Jag orkar inte mycket mer nu...är så jävla trött varje jefla dag! nu har jag ändå
tagit mig två dagar när jag inte gjort något...ja idag var jag i skolan men på kvällen har jag bara sovit!
jag ska strax gå  lägga mig igen å det kommer inte vara några som helst problem med att somna...
...hoppas jag iaf, för jag e aptrött!
Jag mår inte rikigt bra nu...jag orkar inte ens låtsas i skolan...orkar inte skämta
det e jobbigt när jag inser att andra faktiskt ser att man inte är en själv...förra veckan fick jag kommentaren
"Johanna, jag känner inte igen dig...?!"
Och idag frågade en kompis om allt var bra...det e det inte! och jag e så jefla trött på alla måsten..
just nu e det dom där förbannade lusebullarna som jag ska orka ta en kväll till att göra!

Det skulle vara så mycket lättare att bara göra av allt så det blir färdigt men jag orkar inte...jag förstår inte vad jag ska göra för att hitta livskraften igen? Vitaminer får jag tipset...ja men det har jag proppat i mig sen en månad tillbaka!

God natt.


X  torsk X

Kommentarer
Postat av: a

man kan prata om det...=) utnyttja dina vänner

2009-12-08 @ 18:54:23
Postat av: Torsken

jag orkar ju inte det heller...jag har inte tid heller...min syster behöver hjälp i åsbro med barnvakt!

2009-12-08 @ 22:02:51
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0