...noooaaah!

Min lilla solstråle! :D har varit barnvakt hela kvällen...eller ja, från fyra till ca sju...
och mamma nettis var i huset hela tiden...men det är en bra början iaf :)
så kan jag känna mig mer säker sen!
Han var lite cranky idag men när han ler...med hela ansiktet...man blir så lycklig!

Idag var inte en kul dag i skolan när jag satte mig i klassrummet imorse kände jag bara humöret sjunka ner till botten, det blev bättre men också sämre...blir så ledsen för mina vänner...
...imorrn kommer jag antagligen vara ledsen för min egen OCH mina vänners skull...
..den här jefla utbildningen ...ja det finns inte ord.

ska plugga lite innan jag ska sova.


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0