...knäpp dag

Jag blir helt förvirrad av mig själv. Och allt som händer!
Idag har minst sagt varit en händelserik dag i skolan, men jag känner att jag redan har lagt det
bakom mig, för jag orkar inte ?! Jag fick iaf inget dåligt besked som jag var rädd för
och mitt samtal var jättekort, å jag grät inte! För första gången på typ  år grät jag inte på ett
sådant samtal?! Jag orka inte, jag var på väg...men orkade inte!
Jag går till skolan gör det jag ska...tänker inte så mycket, sen umgås jag med mina nära och kära
hämtar kraft därifrån!
Nu e jag hemkommen från först åbro å bästaste Noah och storasyster, sen var jag en sväng och åt
annanaspaj hos pinky! :D

Ska snart hoppa i säng, först ska jag se klart i hennes skor.


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0