...JULLOV!!

Jag kan inte fatta det! Det är äntligen här...!!! JIIIPPIIIEEE!
Nu kanske man kan bli en vanlig människa igen!?
e döds trött å självklart e jag å pepp sena å ute i sista stund igen. Planen var att vi ska på
Betnér ikväll (dubbel jippiie) och sen sätta oss i bilen för att åka upp till skelefeteå (nej jag stavar inte fel...bara lite roligare än den officiella stavningen) men som sagt vi e ute i sista stund...vi kommer inte åka upp ikväll...
vi har inte städat å diskat å en kompis ska bo här när vi e borta, så det inte blir inbrott igen...
då vill inte jag att det ska se ut som ett bombnedslag! Vi ska städa nu innan betnér oc sen lite efteråt...
sen ker vi till mina föräldrar (måste dit för att hämta julklappen till william) så sover vi där å åker imorrn bitti!
Hoppas bara att vi kommer upp i tid! Men det ska nog gå.

Ska nog gå å städa istället för att sitta här ;)



X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0