...jul

jag tror nog att julkänslan börjar komma smygandes!
Så här sent brukar den inte komma!? Men å andra sidan har jag ju bara haft fokus fredag den 18...då
går jag på jullov! idag var jag iväg å köpte julklappar till några speciella...som inte visste att
de skulle få julklappar... :) Älskar verkligen att överraska folk å ge dom vad dom vill ha!
Jag insåg att jag älskar julen inte bara för att man får paket, utan för att man faktiskt får ge massa saker till folk man älskar och tycker om :) och gemenskapen på julafton e inte att förglömma !

nu e det bara en sak kvar i skolan...bröllopet gick JÄTTE bra...
...ska aldrig mer lyssna på "av längtan till dig" och psalm 84!!! Jag ska dövblindtolka på
julbordet på fredag...suck...jag tycker det e kul att dövblindtolka och jag vill ju inte riktigt byta bort det
MEN mitt julbord...det blir ju inte riktgt samma sak när man har en hand på sin hand...å
man måste vara alert på allt som sägs ifall brukaren vill "höra" det. ja ja...det kommer gå bra :) vill bara
ha lov nu...känns lite hlv värdelöst att gå till skolan imorrn! men jag måste ju förbereda till dövblindtolkningen!

puss å kram...vi ses på stan :D


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

för alla som läser: Den här tjejen kan köpa julklappar! God jul på dig kompis!

2009-12-17 @ 19:30:11
Postat av: Torsken

naaw..söt du e! ;) GOD JUL PÅ DIG MED!

2009-12-18 @ 17:30:52
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0