...10.40

Klockan är tjugo i elva på en lördag och jag har varit vaken minst en timme...!?
Jag behöver inte ens gå upp! Det e inte ofta jag vaknar så tidigt av mig själv när jag har gått å lagt mig
sent kvällen innan. :)

Idag ska jag försöka vara effektiv, skriva färdigt min redovisning till måndag och skriva rent
bröllopstexterna (vi ska ha ett bröllop i skolan som vår klass ska tolka)
Helenas uppgift som vi fic ska jag nog göra på måndag istället! Tänkte faktiskt gå igenom min garderob också...
möblera om lite där...rensa mycket...förhoppningsvis.

Det blir en tripp till ullared också...åker ikväll och övernattar i borås så blir det inte lika tidigt imorrn :)
ska köpa massa roliga julklappar !! Har ju fakiskt bara köpt en julklapp so far...

Nej lite frukost på det här så ag kan komma igågn sen!


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0